denhaag4u











{november 20, 2009}   VCP Den Haag

20 november 2009
Den Haag stelt het verkeerscirculatieplan (VCP) in werking
Het circuleren gaat prima, want je rijdt je 2 slagen in de rondte en verstookt 2 maal zoveel brandstof met ook 2 maal zoveel uitlaatgassen.

Het VCP mist doortrekking Mercuriusweg naar de Utrechtsebaan.
En sloop het Bernhardviaduct.
A.C.M. Ranke says:

Ik heb in de binnenstad wel wat te zoeken, maar kan de binnenstad amper bereiken door dit slechte plan. Het is helemaal niet milieuvriendelijk: ik leg drie keer zo veel km af en produceer dus ook drie keer zo veel uitlaatgassen. Parkeren is een drama.
Voor mijn plezier ga ik niet meer naar de binnenstad. Voor winkelen en boodschappen ga ik in het vervolg maar naar Leidschenhage



Geef een reactie

et cetera
