denhaag4u











{augustus 1, 2012}   Hotmail wordt Outlook.com

Hotmail en Livemail wordt Outlook.com

Jan Dirk vanRheenen says:

Hallo

Plotseling staat outlook op mijn computer. Ik heb hier niet om gevraagd en wil het ook niet. Hoe kom ik weer in mijn vertrouwde Hotmail ? Via het genoemde raderwieltje gaat het in ieder geval niet.

Jan Dirk pappie39@hotmail.com



annemarie says:

Ik wil ook gewoon mijn oude vertrouwde hotmail terug ,heb hier ook niet omgevraagd!!!



Helaas, ze drukken het er gewoon door.

In 2013 worden hotmail en live mail samengevoegd in outlook.com

Zelfs MSN gaat er uit

Je moet dan over naar Skype en dan moet je foto’s etc. opslaan op skydrive

Maar je kan nog wel even terug naar je oude hotmail in 3 stappen.



Leonardo says:

Wat WAARDELOOS dat outlook! NIETS is terug te vinden! Ook is het een uitgeklede versie van hotmail.

Mails die verschillende keren beantwoord zijn en waarvan je dus een rits mailtjes onder je geopende mail hoort te zien zijn niet meer terug te vinden.

Een mail die je opslaat bij concepten wordt óók opgeslagen in Postvak in, zodat het lijkt of je de mail aan jezelf hebt verstuurd, hóé onlogisch is dit!

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is echt geen werken met dat nieuwe outlook. Ik wil de oude hotmail terug, anders ga ik accuut naar Gmail!
WAAROM LATEN ZE ONS NIET DE KEUS OF WIJ DIT WILLEN???!!!

Bedenkers, waren jullie dronken of zo toen jullie dit systeem bedachten?! Wát een onlogisch zootje!



M. Hahn says:

Ik ben ontevreden over outlook. Veel te veel gedoe. Ik wil mijn oude vertrouwde hotmail terug, lekker simpel en overzichtelijk.



Geef een reactie

et cetera
